Sunday, 9 December 2012

Je t'aime: Stronger love

S. Muhammad Masduqi Waqiyuddin  - Qhairunnisa solemnization | December 6, 2012

Musim orang kahwin sekarang ni. stress bagi yang tidak berkahwin lagi. errr termasuk aku? hehehe. takbleh nak kata apa. jodoh tu kan takdir Tuhan.

takdir. cakap pasal takdir, lepas bercinta selama 6 tahun (more or less? tak ingat pulak), 6 Disember yang lepas, our dear sister, Kak Yun bos Uniquestyle Muslimah selamat diijabkabulkan dengan suami. syukur dan gembira untuk pasangan ni. kami yang tak dapat datang kenduri doakan Kak Yun dan suami diberkati kehidupan berumahtangga dorang. waaa lepas ni tambah satu lagi anak angkat i nanti. ehekkk :P

p/s: sori colek gambar akak. hee heee ><


3 comments:

  1. poyo poyo je nak anak angkat! haha tahniah kak yunn cantek! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa akak cantek sgt. dh tgk gmbr hari ni x? purple youuu

      eh2 biarlah. nnti hg jgn mintak nk jd mommy angkat ==,

      Delete
    2. hahaha...ngade yamm anak angkat amende ;P

      Delete