Sunday, 3 February 2013

Je t'aime: Through thick and thin

Faizal - Hidayah solemnization | February 2, 2013

Another je t'aime post from the soloist. Sorang sorang bina mahligai bahagia. I was thinking, when is mine? Mungkin tak ada kot. Atau...mungkin dengan Zac Efron. Who knows? Keep praying anyway. Ohokk :P

This time, it was Kak Dayah's turn. She's my coursemate. She's terribly nice (walaupun garang at the same time. huuu). She even sent me home once. Hey I ingat kay walaupun sekali je. I keep it in my heart tau. And another thing, she's cool tahap super saiya. Ha ha.

Dah kering dan basi ucapan untuk pengantin. Nak reuse, memang tak la. Sengkek sangat. Ahaha. Apa apa pun, selamat pengantin baru untuk kedua-dua pasangan pengantin baru kita (dah macam aktor dan aktress dalam gambar tu). Semoga hidup bersusah bersenang sama-sama dan kekal sampai syurga, In Shaa Allah. Lepas tu kan kan, bagi anak angkat kedua dari team marketing ok. Ehehehehehehehehehehe. PEACE :)

Doa pengikat kasih:

"Ya Allah, jalinkanlah hati kami dalam kasih sayang, dan damaikanlah selisih faham kami, dan bimbinglah kami ke jalan kesejahteraan serta bebaskanlah kami dari kegelapan kepada cahaya, jauhilah kekejian dari kami baik yang lahir mahupun yang batin dan limpahkanlah kepada kami keberkatan baik mengenai pendengaran, penglihatan dan hati nurani kami dan terimalah taubat kami, sesungguhnya Engkau Maha Penerima taubat lagi Maha Penyayang, serta jadikanlah kami orang-orang yang bersyukur atas nikmatmu serta sempurnakanlah kiranya kurnia itu bagi kami"

p/s: pernah jumpa sekali suami kak dayah. rasanya tak macam gambar tu. ke sebab dewan tu gelap dan aku perabun terunggul masa tu? hee entoh.


No comments:

Post a Comment