31 May 2013

Masalah dunia 101: #1

Assalamualaikum.

Aku loner terunggul. Well, currently. Nak bersendirian, nak buat semua sendirian, nak ape ape sendirian lah. But despite of being a loner, I yearn for someone's touch. Touch in the sense of, take my loneliness away. Be with me, stay with me, talk to me about anything, have fun with me. I doubt, my existence is not so strong anymore?

Sigh.

I love my friends. I treasure them, feeling attached to them. Dari kecik sampai besar gajah. Every bondings we made, I remembered. Secure it somewhere in here. That's how I am. I know, we should never expect any returns. Buat biar ikhlas. So be it. Tapi hari ni aku rasa cukup sedar. Yang aku mesti pilih siapa yang aku nak treasure tu. Dalam bahasa business, screening process. Paling penting, tanpa sedar, these people made me stronger, thinking of something to make me feel better. Like a chameleon suiting itself to the setting. Cheongmal.

Sungguh, benci betul andai orang tu betul.

10 May 2013

W12: Bye!

Assalamualaikum.

Been away from blog for some weeks. Terlalu lah lama untuk blogger separa separa tegar macam aku yang comel ni. Bukan apa, niat nak blogging tu memang ada dah, rajin je jari ni nak menaip. Tapi bila dah taip, gatal betul nak tekan backspace. Rasa ada yang tak kena je dengan semua yang aku dah taip tu. Mungkin aku dah hilang keupayaan untuk blogging secara normal dalam tempoh tu. Menjadikan aku ahli terbaru OKB (Orang Kurang Blogging). Gee. BANGGA GILA BANG -..-

omk siap dapat badge tuhh. thank you, thank you *teary eyes*