30 Sep 2013

W3: Taking a break



perfect getaway


24 Sep 2013

Maglio Molio

Assalamualaikum.

Yesterday I was at home lazing around in the morning before coming back to hostel. Was watching TLC at the time. We know what happen when we turn that channel on: WE GET HUNGRY. Oh porrr -..- So I remembered I bought pasta and ingredients long time ago. So yes that's it baby! Clinking clanking in the kitchen it is!

By the way, I called it Maglio Molio coz I'm the one who made it. Aiya still the same thing, Aglio Olio lah. Ha ha ha.

21 Sep 2013

W1 + W2: Minggu warm up

Assalamualaikum.




19 Sep 2013

Untitled





8 Sep 2013

Bye bye rojak holidays

Assalamualaikum.


*merumus rojak holiday yang dah nak habis


Mmmmbuurrrrpp. Kenyang perut suka hati, ye dak. Bulan Syawal ni berbondong-bondong jemputan kahwin yang menyepahkan meja dan facebook. Setakat ni lima enam kenduri. Rekod tu, tak pernah pernah lagi. Walaupun kenduri kawan sendiri ada satu je, selebihnya kenduri kawan mak ayah aku. Ah bolehlah tu. Nak penuhi jemputan dan kepercayaan kecik aku: amek berkat pengantin. Kak Dayah ajar tepuk lengan pengantin. Aku pun menurut perintah sebab nak kawen awal kan. Alahai getik engko. Ha ha.

Anyway selamat pengantin baru kepada majormate Siti Hajar dan suami. Selesai majlis merai Ahad September 1 lepas. Semoga kekal sampai jannah, rezeki melimpah ruah lepas ni dan bersemangat untuk hadapi hidup berumahtangga bersama. Eh bersemangat? Pun boleh :)