28 Apr 2014

W14 (Bahagian II): Tanggungjawab

Kenduri dah macam reunion. Hehe.

26 Apr 2014

W14: Bakal suri rumah berjaya

Assalamualaikum.

Semenjak jadi pelatih industri ni, hari Sabtu adalah hari yang tak mengujakan. Kerana hari Sabtu harus bekerja keras untuk allowance entah berapa kupang entah. Dan tak dapat bangun lewat. Naaaaaawwwwww T.T

19 Apr 2014

W13: Alkisahnya Kerja

Assalamualaikum.

Sejak keluar 'sekolah', hidup aku cuma ada kerja. Hmm hmm. Aku mengaku, agak terkejut beruk masa mula kerja dulu. Bukan aku tak biasa, pernah je jadi buruh, tapi beza gila yang dulu dengan yang sekarang. Kerja arkeologi dulu, aku seronok sangat dapat datang hari hari. Urus batu hari hari pun, tak kisah. Sebab tak terperuk dalam ofis tengok laptop, boleh makan minum sambil kerja, tapi kerja tetap siap. Sebab hati senang. Serius rindu batu batu tu...huwaaaaa T.T