21 Aug 2014

KPOP

Assalamualaikum.

Hari tu masa balik kampung, aku rasa buntu dan tak keruan sebab takde benda menarik untuk dibuat. Nak bercucuk tanam, panas terik. Nak bersenam, malas. Nak masak, makanan sentiasa tersedia tunggu bukak mulut suap sendiri saje. Pooohooo. Macam macam alasan yer. Haha betui la! Ish.

Lepas tu aku teringat, ada bawak iPod. Cepat cepat aku amik, dan cucuk dengan earphone yang gedabak tu. Aku bukak lagu Fly to the Sky, Goodbye. Sound, kasi maksimum. Sedih kemahen. Sesuai dengan perasaan aku masa tu. Kpop memang selalu kena timing dia.

1 Aug 2014

Raya 2014 (Bahagian 2): Ipoh Mali

Raya keempat. Ni rumahnya! Minta mahap lah selekeh macam ape dah. Takda masa nak perbetul tudung semua masa dalam kereta. Buang masa sebab nanti selekeh balik haha.


Raya 2014 (Bahagian 1): Projek Raya