Tuesday, 28 October 2014

Menghampiri konvo

"Hah ape tengok tengok dagu ni? Angle lari ok"

Bulan Oktober dah nak habis. Bulan November bakal masuk. SELAMAT DATANG! *tunduk 90 darjah* Tak sabar gila nak jumpa awal November. Semua benda dah sedia untuk konvo nanti. Hutang universiti dah dilangsai (universiti yang hutang aku weh. RM45 haha), baju dah siap, photographer dah di-chup, family ada, suami ja takda. But worry not. Aku pegang satu prinsip baru. Apa orang korea kata, 천천히? Haa gitu merepek dia.



Ah! Sekarang aku tengah pulun repeat Emergency Couple. Best gila cerita ni tak tau nak cakap macam mana best dia tu sampai tengok semua episod berkali-kali. Yang penting doktor hensem nak mamps. Macam yang kat atas ni. Helo gigi awak cantik sangat doc ceq sukhaaaaaaa >< Hmm. Ahjussi pun ok jugak. Asyik suka yang muda muda je. Boring, mentah. Hahaha. Hamboi hamboi!


Sekali sekala tukar stail hehehe


Kuih dangai, jumpa kat pasar malam hari tu. Pulut, kelapa dengan gula. Pertama kali beli kat
pasar malam Kepala Batas masa matrik dulu. Hmm hmm. Kenangan.


Terjumpa kat Giant minggu lepas. Kalau lah halal ni memang aku dah masak
tteobokki bagai dah. Yum!


Kasut konvo. Setiap hari aku belai dia sebab antekkkk cek sukhaaaaa ><


Konvo ni, patutnya ada orang yang datang meneman, sambut sama-sama dengan aku. Tapi nasib aku tak begitu baik di situ, aku konvo sorang sorang dengan keluarga dan kawan-kawan. Things seldom go according to my plan. Jadi aku belajar untuk berhenti harapkan orang. And things got better. Harap hari konvo nanti, semua berjalan dengan lancar. Menahan sabar je ni. Heeeee :)

Tunggu entri konvo pulak ok? Toodles!

No comments:

Post a Comment