Friday, 5 December 2014

Sedap Eh?

December 05, 2014
Assalamualaikum.

Hari tu aku pegi makan tengahari dekat satu restoran Melayu ni. Makanan dia memang umphh. Aku rasa nak hirup sup ayam dia sampai licin tapi apakan daya, penyegan. Hahaha. Ehhh habis jugak tau hehehe. Masa sibuk makan, satu family datang. Isterinya baru lepas beranak mungkin, sebab dia datang dengan baby hand carrier. Sempat aku usha. Amboi sedap ko tido baby, ahkak pun rasa nak tido kat meja makan tu. Haha.

Relaksssss sangat -..-


Monday, 1 December 2014

Sup Petola

December 01, 2014
Assalamualaikum.

Aku tak rajin memasak sejak kerja ni. Siryes tak rajin. Balik kerja tu dah letih gila nak mampos. Memang tak lah aku nak gong gang gong gang kat dapur tu. Haha. Tapi kebelakangan ni, rasa nak masak tu membuak buak. Mungkin tak aku sedang bersedia untuk gemukkan suami aku dah kahwin nanti? Jeng jeng jengg. Bahaaa.